03.38


Nu är klockan mycket och vi har just kommit hem från krogen. Heja heja.
Det var helt okej ute, men ändå lite B kom vi fram till. Vi kände inte så många men dansade och roade oss på egen hand ganska bra tycker jag. Dom spelade förresten en Movitz-låt ute, kände genast Luleå liiite närmare.

Oj jag glömde skriva att jaghar en spelning snart. Eller rättare sagt den 26 mars. Dom mailade mig från ett ställe och ville at jag skulle spela där. Det ligger i Norrköping och det ska fan bli lite småkul, efter så långt uppehåll. Kör nog bara en liten sättning på typ två pers.

Vi bakade ju pizza tidigare ikväll. Här är bildbevisen:


Min pizzabagare


Jag och en vacker pojkvän


På en riktigt fin pizza måste man ha ost


Tusen grader okej


Pizzaminen


Jag vet inte?


Pizzan har det varmt och skönt

Nu ska här sovas.
Amazing alla hjärtans dag.

Hejpa hej!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Så gott det ser ut...måste nog ta mig en macka... eller låta bli är bättre.

Kram kram från mamma & alice, poppe hälsar oxå.

Loppe & Moijen så klart...( vet inte med Rune, men säkert även han )

Det var från Paddel för den här ggn.

2009-02-15 @ 22:44:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0