Ja då kör vi


Har suttit ned större delen av dagen. Arbetar järnet för att få ihop mitt halvtimmes program som ska sändas om två veckor. Kan inte vara häslosamt att sitta så här mycket.
Är det kanske därför jag har så ont i svanskotan? Fattar inte var den värken kommer ifrån. Gör ont när jag går.
har haft ont i en vecka. Jag vet att jag låter som en tant som gillar att prata om var man har ont, men det är verkligen jättekonstigt detta. Googlade lite om saken, stod att det kan vara ett tecken på gaviditet. Jag är dock inte gravid.
Skendräktig? Kanske börjar bädda på mattor och i klädhögar som ett djur snart. Hjälp.

Skumt. Klockan är 23.32 och det är en massa människor kvar i skolan. Några jobbar med scenografin. Blir nog bra.

Måste gå och lägga mig. Ska upp halv sju.
Saknar M. Han är bäst.

Puss!

Kommentarer
Postat av: Kusin Anna

Men Johanna då, det kanske är en liten i magen?? :) Tänk vad kul då får Felicia en "Kusin" till.. Tänk vi som lekt och varit jämt med varandra när vi var så och h nu knappt någon kontakt alls. Det får väl vi ändra på, ellr? Hoppas du har det bra gumman.//Anna och Felicia.

2009-02-17 @ 13:14:23
URL: http://tokmamma.blogg.se/
Postat av: M

Du är också bäst :*

2009-02-20 @ 11:27:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0