WATCH OUT, THE WORLD'S BEHIND YOU


En produktiv dag har detta varit. Har fixat en massa viktiga fix och inte skjutit upp som jag brukar. Skumt väder här i Stockholm by the way. I förrgår var det skön vår, sol och fågelkvitter i buskagen. Men igår när vi vi vaknade var det snöstorm, och idag var det avancerad vår igen. Undra vad det blir imorgon. Tornado? Istid? Vi får se helt enkelt.

Just hemkommen från gymmet. Jag och M peppar för Beach 2010, fast på olika sätt. Micke siktar på en utveckling nedförs, medan mitt arbete går ut på att förvandlas från tandpetare till något mer robust, kanske en morot.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Morot låter bra, Helicopter fick det idag. Han var snäll, Emelie gick stallvägen med honom. Guido har blivit min vän på FB, hihi ( kommer Du ihåg Guido, vi träffades i Sto när vi sökte häst åt Dig ) kram kram, poppe vill inte komma ut, han väntar på Dig

2010-04-06 @ 21:56:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0