Lunch


Sitter och fixar lite i redigeringen idag. Även en del planering inför ett inslag jag ska spela in denna vecka.
Har just ätit en matlådelunch; resterna från helgens thaimat plus en avocado.

Jag och M körde ett trevligt men stillsamt alla hjärtans dag-firande igår. Traskade ned till kvaretskrogen "Magnus hörna" och tryckte i oss varsinn biff med potatisgratäng. Spelade bort några kronor på en spelmaskin, och sen hemåt för att kolla på film. Vi kollade halva "A serious man" av bröderna Coen, och sen stängde vi av. Filmen var bra, men jag har insett att för lite sömn är min hjärnas största fiende, så jag bestämde mig för att sova och spara andra halvan till idag.




Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej!



Var ute å gick på isvägen runt stan både lördag å söndag. Söndag speciellt var en fantastisk dag med strålande sol, gnistrande snö o lagomt kallt -5 gr, nästan vindstilla. Förutom jag så fanns det tusentals tokglada hundar, som var ute med sina hussar o mattor(hm?,pluralis e svårt). Isvägen från teatern var bra plogad fram till varvet, men ut till Gråsjälören var det mest upptrampad o knölig snö svår att gå i. På det ojämna underlaget vaggade folk försiktigt fram i någon slags pingvinliknade gångstil å såg mest ut att nyligen ha "cakkat i böxerna", säkert såg även jag ut så. Det blev iallafall en skön promenad på ca 1,5 tim, behövdes verkligen efter allt bilåkande på säljresorna senaste tiden. Nu måste jag iväg på ett kundbesök.



Kram

Pappret

2010-02-16 @ 10:20:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0