Fårskinn, ribs och hårdrock.



Amazing Mike är och hämtar thaimat till oss. Mmm! Jag ska käka Gaeng Massaman, kyckling med kokosmjölk, curry, potatis, jordnötter och andra festligheter. Jag måste ha varit Thailändare i mitt förra liv. Känner en sjuk dragning till det landet.

Idag vaknade vi typ halv tre. Gud så okristet. Sen har vi städat och jag har varit och kollat på vinterskor, så här lagom till våren. Nä men, jag börjar min praktik på Mastiff imorgon  och det blir inspelning utomhus hela dagen. Har fan inga vettiga skor som håller för snö och minusgrader. Hur gick det då? Jo, efter två timmar i stan hade jag fortfarande inte hittat ett enda par skor. Bara en massa vårskor och fula, överblivna vinterskor överallt. Vad hände med alla vanliga jäkla vinterskor utan klack eller superkonstig design? Jag vill bara ha sköna, praktiska och varma skor när jag ska ut och filma, men nej.

Slutade med att jag köpte ett par inläggssulor av fårskinn istället. Så det blir gympadojor och raggisar imorgon.





Igår var vi på Texas Longhorn och fyllde Mickes hål av saknad. I veckor och månader har han tjatat om ribs, och äntligen fick han det. Och det var ju sjukligt gott, bästa ribsen jag ätit. Lizette, Johan och Sebban hängde också på, men dom ägnade sig mer åt föda i flytande form. Sen blev det Anchor med hårdrock, spelmaskiner och öl. Man skulle nästan kunna tro att det var Mickes födelsedag eller nåt, med en kväll utformad exakt efter hans ideal. Ribs och hårdrock, om Micke själv får välja.

Nu ska här pluggas!

Kommentarer
Postat av: FRida

Kolla typ naturkompaniet eller liknande. Finns grymma vandringskängor som är grymt varma och sköna. Du har dom i typ 100 år sen så skit i priset. Eller så drar du till hööks. Dom har ju ganska snygga vinterskor som inte ser för hästiga ut!

2010-02-07 @ 08:45:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0