Micke goes Kaminmannen

Afton. Sitter uppe än. Känner mig pigg som en mört och hittar på det ena skälet efter det andra för att inte gå och lägga mig. Har gnidit på med kursen digital bildbehandling senaste timmarna. Shit, vilken värld som öppnar sig när man börjar begripa sig på Photoshop. Jag räknar mig fortarande till gröngölingarna, men börjar nog fasen få lite kläm på skiten. Länge sedan man kände sig så motiverad inför lektioner. Alla lektioner ges i videoformat, och jag vill bara titta mer, mer, mer!

Micke har börjat tokblogga. Det är en ständigt knapprande där bortifrån hans burk, och jag hänger inte alls med i hans nya turbo-speed-blogging. Flera inlägg om dagen, och snart tror jag att han kommer börja vakna mitt i natten för att uppdatera bloggen. Han har typ blivit kaminmannen i Percy Tårar! Haha.







Läs även andra bloggares åsikter om , , ,

Kommentarer
Postat av: Mikael

Han var ju läskig som ett berg!

2010-02-22 @ 08:47:15
URL: http://mikael.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0