Pelli goes Stockholm # 3


I dag har Pelli hängt längst ut på gröna linjen, i Hässelby Strand. Jag var inte själv med, men det sägs att han ska ha hookat upp med Carlos från Svefi och hans gangsta-crew. Vittnen har berättat att dom åkt runt i Carlos bil som saknade vinterdäck, och Pelli själv bekräftar att det är sant. "Joo, fast det var snöstorm!"

Kvällen har vi tillbringat hemma i lägenheten, och Pelli har demonstrerat sina dans-skills á la Jackson.
"Kolla, jag kan göra sån där moon dance!"

Så här såg det ut:


Action!


Micke ryckte in för att visa var skåpet ska stå

Kommentarer
Postat av: Frida

Jag bara ler. Du är så kul att läsa ifrån. Hur går det på slav jobbet då?

2010-02-06 @ 11:20:57
URL: http://fridaostrom.blogg.se/
Postat av: Anonym

Sa till viktor i morse att filmen var bra. då sa han "det var första gången du var vaken 95% av filmen"

2010-02-06 @ 15:26:38
Postat av: Jojjan

Haha! Då går det ju framåt Frillkan! Du borde se om Boot Camp, den var bra, och den missade du väl rätt duktigt va? Alltså jag ska inte klaga, jag somnar nästan alltid, men Micke har uppfostrat mig lite så jag börjar bli bättre! Det går bra med slaveriet. Jag arbetar utan skor och kläder och ibland slår dom mig med sked. Men jag får ju filma, så det är ju kul!

2010-02-06 @ 20:19:08
URL: http://jso.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0