Tysk disciplin på morgonkvisten


Jag har tagit mig till praktiken! Alla förväntningar om resans karaktär infriades dock, för det blev minsann att vandra den kalla vägen till Gullmarsplan och ta tåget där ifrån. Brr. Men ändå rätt uppfriskande med en liten prommis på morgonen. Lite à la Frida!

Det uppstår någon slags ofrivillig men ganska trevlig gemenskap när en massa människor tvingas stå tillsammans utan att riktigt veta vad som händer och komma skall. Nästan lite tysk disciplin när vakter och SL-gubbar föser ihop kryllande människor i långa rader för att ordningen ska upprätthållas köbildningen bli så rättvis som möjligt.

Vad blir det idag då? Ska sitta  och klippa mitt inslag nu på morgonen, och på eftermiddagen ska vi tydligen ut på inspelning. Vet inte vad det gäller än, men det blir säkert very nice.

Sista veckan på Grandios nu. Sen beger jag mig upp till mina hemtrakter för att göra good news for people who like bad news! 24 Norrbotten here I come.

/ J

Läs även andra bloggares åsikter om , ,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0