Neandertalarna lever!

Alltså, jag vet inte vad jag ska bli, så jag blir lite av varje; Full i skratt, irriterad, generad och förundrad på samma gång. Vad är det för fel på alla konstiga män som måste stöna och stånka i tusen decibel på gymmet? Kan ni inte bara göra era matcho övningar, hålla käft och låta oss hederliga, stillsamma svensson-gymmare få lite arbetsro?
Förbannade gym-terrorister. Det finns vissa bestämda ljud som hör gymkulturen till: Hjärndöd musik med bra ox och vikter som klånkar lätt mot varandra. En cykel som snurrar utan att komma någon vart, ett par fötter mot ett löpband. Alltså ingen jävla hormonstinn gorilla som står i nåt hörn och vrålar och släpper vikter så det skräller över hela kommunen.

Så tipset till alla dessa neandertalare är; sök er till ett riktigt skrotupplag istället, där kan ni leka hulken och kasta bråte i godan ro. Ingen på gymmet blir sprallig i brallan av att ni stönar och tittar er omkring när ni lyfter en hantel, sorry guys!




Kommentarer
Postat av: empe

hahaha

2010-02-11 @ 10:54:40
Postat av: p-ret

Hej!



Kul att du får höra hur plåtnicklas o stålmannen låter när dom tränar, säkert störande med metallslammer o hud som riskerar sprängas närsomhellst av all andspänning. Grodor under parningssäsong, som vill var tuffa o imponera på omgivningen, brukar också blåsa upp sig extra mycket o kväka högljutt.

Har tillbringat natten i Lannavaara. Som vanligt, generöst, fanns både mat o dryck(torkat renkött o sik) då jag anlände på kvällen plus varm bastu. Skönt efter färd fr Kiruna i 25 gr kyla. Både Agne o Hasse var på plats. Agne som vanligt i berättartagen om spännande episoder i sitt minst sagt omväxlande äventyrsliv. Hasse hade nyss kommit från Ghana och är på väg om några dagar till New York i stenaffärer. Det händer alltid något nytt däruppe.

Är just nu i Gällivare för övernattning o kundbesök i morgon. Därefter till Team Sportia i Jokkmokk för att lämna tillbaka vinterkängor, som jag köpte på vägen upp till Kiruna, men upptäckte efter att ha provat o gå fram o tillbaka, säkert en timme, på hotellrummet i Kiruna att dom inte alls var lika sköna som i affären. Typiskt.



Vi hörs!



P-prett

2010-02-11 @ 19:30:04
Postat av: Johanna

Haha. Pappa, jag vet exakt vem jag fått min omständiga sida ifrån. Micke menar ju att jag inte kan göra något eller gå någonstans utan att tjorva, byta, ändra, fråga och så vidare. Det är ganska sant :)

2010-02-11 @ 21:48:55
URL: http://jso.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0