Illusioner och en skateande undulat!


Massa dagar har passerat. Jag har tränat, funderat på livet, rippat dvd:er och fikat.
Fått mina fåniga, romantiska alla-hjärtans-dag-drömmar krossade då jag gav bort en symbolisk, hemmagjord kärlekspresent utan att få något tillbaka. Haha. Okej alla hjärtans dag är lite av kommersiellt jippo, men om det finns en speciell dag på året för lite romans&love kan man väl leva den lite? Fast jag är nog en obotlig romantiker också. Dum dum sill sill!

Idag ska jag iväg och filma mitt inslag om hundmode. Skulle egentligen varit ute och tagit klippbilder nu på morgonen, men det snöar typ horisontellt så det är inte riktigt läge.

På fredag har jag en lite spelning! Det ni. Spelar på en liten festival i Stockholm, "Kultival".
Ska kolla upp tid och plats, så får ni som bor i närheten komma och kasta lite underkläder.

Kram / J

Hittade ett roligt klipp på en undulat som skatear! Haha. Saknar min Poppe.



Läs även andra bloggares åsikter om , , ,


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0