Power nap


Har tagit en power nap på tre timmar. Som två utslagna sillar somnade jag och M runt 18, vaknade kring 21. Käkade en sen middag bestående av lax med curry, creme fraiche och äpple ackompanjerat av pasta. Mums. Jag har ju på senaste blivit otroligt nördig på sallad och grönsaker, så jag passade såklart på att dunka ihop en liten sallad av babyspenat, paprika och gurka. Lite citron, balsamico och flingsalt på det; fab!

Idag och igår har jag kommit till insikt med hur lycklig jag blir när att omges av djur. I det här fallet har det rört sig om hundar, men jag tror nästan inte att det spelar någon roll vilket djur det är. Häst, hund, katt, fågel, fisk? Nä inte fisk, där går gränsen. Okej, om det är en delfin. Kanske borde sadla om och satsa på en karriär som djurskötare, alternativt djur? Extraknäcka som älg på skansen? Då uppfyller jag ju ett av kriterierna på cp-listan också, och det är ju alltid att föredra.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0