Fiska och sen en liten uppenbarelse


Kan fortsätta att fiska empati genom att berätta att jag satt kvar här på Grandios till strax före 22 igår kväll. Tänkte att jag skulle göra klart så mycket som möjligt, åka in igen på morgonen och köra klart resten under den enda tiden som Aviden är ledig, och sen vara ledig efter lunch. FAIL. Haha. Men jag är glad ändå. Glad men lite trött. Har i största allmänhet kännt mig väldigt glad och energisk senaste veckorna. Beror kanske på ljuset? Inte alls så mycket oroliga tankar, utan ganka tillfreds med mycket av mitt liv. Skrattat mycket och varit kreativ. Levt i nuet.

Såg förresten den helt jävla briljanta dokumentären "Ola Svensson Superstar" igår. Det var en smakfull och poetisk skildring av Ola Salo, sångaren i The Ark. Han hade så otroligt mycket kloka ord att dela med sig av. Killen är sjukt trovärdig i rollen som Jesus i Jesus Christ Superstar, men jag tror nog att han är Jesus på riktigt.

/ J

Läs även andra bloggares åsikter om , , , ,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0