IN THE TWILIGHT ZOON


Imorgon börjar en ovanlig vecka. Jag är inte praktikant för jag har ingen praktikplats, jag är inte arbetssökande, för jag söker inte jobb och jag är inte student, för jag pluggar inte (inte mer än 25% i alla fall).

Det blir en vecka in the twiglight zoon, i dimman efter det som varit och i startgroparna för det som komma skall. På fredag susar jag hem till L-town för att praktisera på 24 Norrbotten. Så denna mellanvecka kommer jag ägna åt tex digital bildbehandling, foto, hästar, träning och slutprojektsplanering. Ska hänga med Johanna Perhult till stallet och hjälpa till att rida några hästar också, ska bli så kul!

Och på tisdag ska jag och Lizette till Centralbadet och bada, detoxa och snacka lite snackelisnack!

Nu ska jag gå och stirra lite på mina blåbärsmuffins som hänger gäng i ugnen.

Just ja, söta Frida-lax-svans ringde idag. Jag ska hänga med på hennes core-pass på söndag. Får se om hon hänger med i mitt tempo ;)

Sen vill jag passa på att skicka en fet kram till mamma och pappa och Emelie som jag saknar här i Stockholm!

Kram kram


Tant Lizette och tant Johanna knaprar nachos




Kommentarer
Postat av: mor ror

Jag vill smaka, de ser helt fina ut trots konstig ugn.

Sitter och lyssnar på världens tristaste radioreferat.. Luleå Hockey möter Färjestad.

Liknar mest en finsk film, trist, ingen säger ngt, bara sällan och väldigt tyst....ska nog dra upp volymen.

Kram kram , Alice hälsar

2010-03-01 @ 19:53:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0