Top secret


Underbart skönt att få tina upp efter kall men rolig inspelingsdag med Mastiff. Projektet är fortfarande hemligt så jag kan inte berätta så mycket om det, men kan säga att det rör sig om ett galet och stort projekt där man inte drar sig för att bryta mot regler. Jag har fotat och det har varit rätt snabba puckar utan möjligheter att ta om saker och ting.
Kul med lite action. Träffade Jocke som var med på samma projekt, och det var kul att se honom igen!

Idag ska jag styra upp lite. Plugga, klippa musikvideo och försöka rippa mina arbetsdvd:er så det funkar att ta in dom i Premiere Pro. Har gnidit på det där hur många timmar som helst utan att få det att funka, så snart kommer den arga Johanna fram och börjar utöva fysiskt våld på datorn och möblemang. Eller så lyckas jag innan...

Kanske blir så här:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0