Påsar 4-ever


Haha. Jag har känt mig helt naken hela dagen, för jag har inte haft någon påse med mig! Klarade en hel dag utan påse. Jag är ju typ påsberoende. Påssjukan! Ha. På praktiken säger dom "Du har inte funderat på att skaffa en större väska istället?". Ha! Större väska nej tack. Jag Det är ju inte kul att proppa axelväskan full med tunnelbanelektyr, dagens metro, bananer, matlådor och olika bra-å-ha-saker. Och mitt bland smink, filofaxar och guldtackor? Osmakligt.  Det skulle ju dessutom bli vingligt och oergonomiskt att ha en så tungt lastad axelväska. "Men skaffa en ryggsäck då". Men uppfinn en snygg först!


Klockan är efter nio och jag fyller tiden med Dave Stewart och tankar om sommar, solvarm hud och glittrande vatten i kvällssol.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0