DATE


Jag vill omstrukturera mitt barr. Ska det bli mörkare, rödare, eller styras åt något helt nytt håll? Inte blond, det passar jag fan inte i har jag bestämt. Bara om det är långt, och det är det fan inte. Men ska bli! Sen vill jag köpa en ny parfym. Donna Karen Pure kanske? Donna Karen Fresh? Dolce&Gabbana? Kanske försöka få tag i en Valentino? Jag gnider på med min Miss Dior Chérie dagarna i ända, och Donna Karen Red Delicios har jag tröttnat lite på. För...söt tror jag.

Haha, kommer ihåg den gamla goda tiden då man hade Date-parfymerna! Som man köpte i affären för typ 50 spänn. Jag hade Date Felicia och Date Love. Luktade hysteriskt sött vad jag minns.


Läs även andra bloggares åsikter om , , , ,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0