JOHANNA OCH FEJKVÅREN


Tja, kass uppdatering av en skenambitiös tjej på 27 jordsnurr. Fan vad gammal jag är! Herregud. Hur ska det sluta och var är samhället på väg? Ingen rim och reson om du frågar mig.

Huserar på Söder nu mer. Rutger Fuchsgatan, hej hej. Jättefin liten lägga, men om mindre än en månad hattar jag vidare till nästa gryt, en minitvåa på Mariatorget, också Söder. Balkong och diskmaskin, sägs det.

Nya jobbet rullar på, i ganska hög fart. Mycket att göra på Grandios Television, och just nu sitter jag och skriver manus till en företagsfilm åt Premo.

Solen lyser men gaddarna skallrar av den kvarglömda vintern. Snö på biltaken i morse, var är våren?

Du måste finnas.


Kram

Kommentarer
Postat av: nattugglan

Ja.där bör ju finnas mycket material till manus, så många som blivit misshandlade, nertryckta förödmjukade av detta norra Europas mest hatade företag - Premo

2011-03-29 @ 20:53:04
URL: http://tidningsbud.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0