WHERE DO MY BLUE BIRD FLY


Jag är tillbaka. Återkallad, återskapad, återfunnen. Bortsett från århundradets förkylning mår jag fantastiskt! Vet inte vad som händer men jag har känt mig så sjukt glad och tillfreds med allt senaste tiden. Har vid flera tillfällen kännt att jag bara vill hoppa runt och dansa, även på mer strikta platser som tex flygplatser och säkerhetskontroller. Haha. Det är underbart. Får ibland dåligt samvete över att känna så, jantelagen säger mig att man borde ta det lite lugnt med lyckan, snart blir det ändå sämre tider. Liksom. Men jag tror det är bra att tillåta sig känna såhär ibland. Jag vet inte vad det kommer ifrån, eller hur länge det varar. Konsekvenser kommer man aldrig undan, men jag tror jag blivit en jävel på att leva i nuet!

Bisous!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0