Sommar


Jag skriver sällan. Hinner inte. Slänger in en och annan sammanfattning ibland. Det är okej, men inte bäst.
Nu ska jag sammanfatta. Det är sommar ute. Är förkyld som en örn, kroppen pallade inte riktigt den bisarra dygnsrytmen som dramaproduktionen krävde. Måste vila.

Micke är och tränar. Jag ska skriva praktikmail. Flera. Ska på intervju nu i veckan. Hoppas jag blir frisk. Kan inte sjukanmäla mig från intervjun.

Vi ska nog äta sill och potatis idag. Mmm, sommar. Åt thaibuffé till lunchen. Fy vad gott.
Igår var vi på Bacchus och åt lördagsplanka för 139 kr. Himlen!
Kolla fint ställe www.bacchus.se. Mamma det är något för dig! Stora vinglas och rustika trämöbler i källare med stora ljuskronor och välvda tak.

Pappa och Anki har åkt utomlands. Mallorca tydligen. Så kul, jag visste inte att dom åka men drömde ändå att dom åkte till just Mallorca. Dom kom hem rätt bleka och klagade lite över att dom inte haft så varmt. Undra om det stämmer, läskigt i såna fall.

Jag har blivit blond. Igen. Tror jag gillar det.

Vi har blivit uttagna till länsfinal i Svensktoppen Nästa. Ska spela på Kulturens Hus i Luleå den 8 juni, weho!

Host host. Snyta sig.


RSS 2.0