MORGON


Gäspar med en Wiener Melange i min hand. Nu läsa in en speaker med en alldeles för skrovlig röst.

FRIDA & ZIGGE PART # 2



LIMBO


Ingenstans och mitt emellan. Mitt emellan inget. Huvudet har blivit en stor humla. Lågfrekvent brummande, på väg mot en annan planet och en tid som inte står still.

LOVE HORSE


Alle och Hoppe


Frida och Zigge

DAGEN EFTER TVÅ DAGAR

Var och kollade Oskar Linnros igår. Helt okej snubbe. Men kasst ljud, tycker ljudteknikerna hade kunnat dra bort några kilo bas på sången som drunknade i gröten. Sen tog det ju kanske 30 min för dom att få utljudet att funka. Precis som i fredags när familjen spelade. Fattade att killen dunkade sönder ett mikstativ, dom hade ju inget utljud under hela spelningen, bara ett bajsigt scenljud från monitorerna. Klåpare.



EGON


Haha. Jag skrattar lite åt mig själv. Tycker det är lite skämmigt
att ladda upp såna här bilder på sig själv. Men som master
YODA FRIDA har lärt mig; jag tänker fan inte be om ursäkt!

FRÅN TOPPEN OCH TILLBAKS IGEN


Stedar. Vardagsrealismen hinner ikapp. Masshysteri rapar punkiga budskap över världen, rakt ut från min tramsiga laptop. Så jävla bra. Empe Empenius har ställt på mig på inkörsporten till KAK-dimensionen med sin aggro-energiska playlist. Jag faller fritt och bryr mig inte om att kolla efter landningsställen. Vinden rakt i själen. Det blåser i hjärnan.

BILD


Frida&Zigge

CHEZ ZIGGE MCKVACK PART # 1

Var med Frida till stallet igår. Zigge mcKvack skulle rastas, och jag passade på att fota lite. Har inte fixat så mycket med Frida&Ziggedigg-bilderna, men det kommer. Här är en bild från stallet!


MENINGSLÖS RUBRIK


Helgen rusar vidare. Igår middag med Frida, Ida och Mia samt vovarna Donna och Tingy.
Lite utgång på All star samt BBB, hemåt rätt tidigt.

Idag häng hos Ariel. Jag tog med en kräfta till henne och lurade henne att den var levande. Vi sög i oss varsin havets läckerhet och sen tog vi oss ett glas vin och snackade skit. Jag träffade hennes fantastiskt söta dotter Ava, som var  lite för liten för att riktigt likna någon av föräldrarna än.

Nu natt. Alice snarkar i min fotända och Jojjans tankesmedja stänger för dagen.



TISDAG


Blev inget gym igår. Istället gick jag och syrran och käkade på Waldorf. Jag åt tre små, smaskiga rätter. Sen drog vi en roasters och chailatte.

Idag luktar jag soprum. Har filmat sopor. Även hunnit med en trevlig jobblunch på K-verket. Raggmunk for the win.

Nu blir det fika i stan med mamma Ariel. Sitter här och flåsar efter att ha varit ute och sprungit runt berget. Alice var duktig, och så träffade vi på reporterkollegan Reino som smög runt i buskagen inför en löprunda över berget.

Nu dusch, puss.

NYHETSDÖD


Pissregn ute. Dött på nyhetsfronten. Suttit på redaktionen hela dagen och klippt. Ikväll ska jag till stallet, sen träna en sväng. Nyss kafferast. Hinkade i mig en kopp choklad, och så pratade vi om fårögon, renmule och andra skumma maträtter.

NU ÄR DET JAG SOM GÄLLER


Psykologsoffan hos Frida ikväll samt telefonsamtal från Vesslans terapilinje. Tack för sjukt givande prat, jag går och lägger mig starkare och med lite nya sätt att se på livet. Mitt nya motto är att inte lägga för mycket tid på saker som inte gör en lycklig. Livet är liksom för kort för sånt. Jag tar det i bruk från och med idag, och så ser vi.

Natti

RSS 2.0