Inte ett skit


Hej.

Ska ut och gå. Har suttit på en stol hela dagen. Rumpan är ledsen.
Den vill hitta på något. Jag tänkte att vi ska gå och handla tillsammans.
Vill du det, rumpan? Den svarar inte. Känner sig säkert lite beklämd.

Först ska jag bara posta några bilder och oja mig över att inte ett skit har hänt idag.
Förutom en liten föreläsning, kan man säga.
Per som gick här på GTV för några år sedan var här och demostrerade en 35 adapter till videokameran.
Det är en adapter som gör att du kan montera på ett extra stillbildsobjektiv på objektivet.
Gör att man kan få snuskigt kort och vackert skärpedjup på ett helt annat sätt än med den ordninarie optiken på tex EXkameran.
Verkar ballt.

Här är några gamla bilder. Så här såg man ut på den tiden! Ett litet tag i livet, haha:






Kram

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej.

Mommos halsduk.

Jag håller på att laga sån där ...spretig kyckling, du vet.

Ris och currygrönsaker.

Alice ser halt ut i skritten, höger bak.

Det är då alltid nån´som är det, tur Poppe verkar ok.

Tokmycket folk på bruket, igår var det 310 pers, mycket att städa sen´620 par skor som lämnat grus och diverse smuts, jag tror att alla hade två ben igår.

Thommie blir jätteglad när folk beställer köttfärspaj, morr och knorr i kulisserna.

Jag såg iallafall glad ut... citat.

Kram kram mamma / poppe hälsar så glatt

2009-04-22 @ 20:19:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0