Länge leve massutskick

På redaktionen.
Vi börjar filma på måndag. Jag lärde mig kameran igår. Nu börjar man känna att man verkligen lärt sig något på GTV. Det är svårt att få perspektiv på kunskaperna när man är mitt i utbildningen, men nu när man kommit därifrån omsätter man det man lärt sig på ett helt annat sätt. Allt kändes så självklart när jag satte mig ned med kameran. Förstod vad alla knappar gjorde, vad syncro scan gör, vad slutartiden bör stå på osv. Kul! Det kändes som att kameran var en kär gammal vän men inte sett röken av på några månader. Vi pratade samma språk, fast vi aldrig träffat varandra förut.
Det ska bli kul att fota, fast såklart lite nervöst.

Nu ska jag ned till rekvisitan och leta rätt på lite saker.

Har förresten lyckats hitta en skum bil att använda till en inspelning. Tror den kan passa perfekt. En gammal Renault 5 som är cabbad. Cabbfunktionen är ett hemmbygge, och bilen ska tydligen se rätt lustig ut. Länge leve massutskick på mail, alltid får man napp någonstans!

Berättar om lägenhetssituationen snart! Den är rätt underhållande.

Hej

Kommentarer
Postat av: Alice och mamma

Hej.

Hoppas att det löser sig med bostad, det där alt med kojan i trädgården lät inget vidare...

Nog ska man ha tillgång till vatten i ett kök, att diska i badrummet ? Nja

Skumma typer !

Kram från paddel

Poppe hälsar oxå

2009-08-13 @ 15:58:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0