Den perfekta drogen



Dom med lägenheten har fortfarande inte ringt. Fan. Känner på mig att vi inte kommer få den. Har bestämt mig för att göra sammanställningen av vår lägenhetsjakt här i bloggen först när vi fått en lägenhet. Klockan är 14. Dagen är inte slut än, ännu finns det hopp. Ring då! Det är den första lägenheten jag känner "Jaaa!" inför.

Vi såg klart serien Tusenbröder i natt. Svensk dramaserie från 2003 som är så jävla spänande. När vi såg sista delen i natt och jag visste att det bara var en timme kvar till slutet visste jag inte riktigt vad jag skulle ta mig till. Kändes hemskt att denna underbara serie bara skulle ha en enda timme kvar i livet. Hur skulle allt hinna sägas? Skulle den enorma röra som dittills skapats hinna redas ut under bara en timme? Kändes dessutom sorligt att veta att den snart var slut.
Den är ju jävligt spännande. Denna serie som hållt oss vakna så många nätter som man bara måste ha ett till avsnitt av, hela tiden. Den perfketa drogen. Hur som helst tyckte jag slutet matchade resten av serien, och jag kände mig nöjd när sluttexterna rullar förbi. Fan vilket mästerverk. Jag hoppas Erik Lejonborg som stått för regin kommer ut med något mer snart.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0