Bastulajnen


Hemma. Ingen utgång ikväll. Lyckad kväll igår räcker för hela helgen. Bakisfikade med syrran och Diana en lååång stund på Roasters tidigare idag. Jobbat julbord på Köksverket ikväll. Redan less på julmat. Det var LLT som käkade. En chaufför sa att jag var vacker, det var så kul för när han sa det var jag på väg därifrån och hade min stora, fula dunjacka knäppt upp till halsen, en mössa med sågspån på neddragen till ögonen och såg allmänt tärd och sliten ut. Haha. Det är rätt kul att få såna komplimanger när man tycker att man minst förtjänar dom.

Nu ska jag basta. Imorgon blir det stallet, och på måndag ska jag på stan och kolla efter en ny parfym. Måste bredda mitt sortiment. Ska även jobba mån, tis tror jag. Sen är det nästan jul. Mys!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0