En gåta för de stora tänkarna


Varit och lunchat på India Lord. För lite salt i maten och iskallt i restaurangen, men annars gott.
Åker hem til L-Town ikväll, men skulle vilja gymma innan. Har bara hunnit gymma en gång den här veckan, och det var i förrgår. Jag tror förresten att det spökar på gymmet. När jag låg på en matta och gjorde några övningar var det en pilatesboll som hela tiden rullade fram till mig. Det var lite läskigt, för det var ingen annan i närheten, och varje gång jag knuffade iväg den kom den tillbaka efter en stund. Jag inspekterade golvets lutning för att se om det eventuellt kunde vara den som orsakade bollens initiativförmåga, men insåg att den verkade helt normal. Slutsatsen av detta är att den blå pilatesbollen en trappa ned på Nautilus Regeringsgatan förblir en gåta för de stora tänkarna.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0