Uppdatering på Fridas order

Uppdaterar på Fridas order. Frida btw, hon är min gamla vän som jag hängde sjukt mycket med back in the days!
Alltså vi gjorde galet mycket ihop förut, typ hängde i stallet, gick på Björx-discon, lyssnade på Jumper och svansade runt på olika äventyr i de stora norrländska skogarna. Här om veckan tog vi tjuren vid hornen och bestämde oss för att återuppta vår gamla vänskap som låg latent och grodde i sin ensamhet. Resultatet blev julbak hos Frida. Vi bakade vita kardemummatyfflar som blev amazing goda, smarrig ischoklad med apelsinsmak samt en sjukt tragisk hallonkola som var från helvetet. Den blev sämst och vi dödförklarade den senare samma kväll under stillsamma former. Frida tog avsked av kolan genom att slicka hånfullt på formen medan jag nöjde mig med att be en tyst bön om att den aldrig skulle återvända.

Jag snor lite bilder från Fridas blogg:


Jos och Virus ska baka


Gulliga tryfflar i en gullig burk. Vad mer kan man kräva?


Känner att jag ligger efter med bloggandet när jag får återberätta vad som hänt för en vecka sedan. Skämmes! Jag skyller på den mänskliga faktorn. Återkommer snart med fler smaskiga news från ett snöigt Luleå.

Ikväll blir det Avatar på bio. Kvällens huvudpersoner är jag, Micke, Frida och hennes snubbe Viktor.


Ja hej


Kommentarer
Postat av: FRida

Sorry för avbokningen! Har nu bokat in Avatar 21.15 tisdag kväll. Mår banan just nu!!!

2009-12-27 @ 20:20:38
URL: http://fridaostrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0