Jag har lovat för mycket



Vid ett flertal tillfällen har jag här på bloggen yttrat, ja till och med lovat, att jag ska kamma mig och börja skriva mer högfekvent. Det har inte hänt, alltså var det en lögn. Jag har inte skrivit ett piss på hela sommaren.
Inte en bokstav. Jag tar tillbaka alla mina löften om ett kommande högtryck av skrivande, och lägger mig på en mer passande nivå genom säga att jag ska försöka bättra mig. Det räcker bra tills vidare.

Jag är i Haparanda. Har bott här i snart två veckor och imorgon åker vi tillbaka till Luleå. I "vi" ingår två personer, jag + min kära Mikael. Jag har jobbat rätt mycket och Mikael har fixat såna där fixsaker som man gör när man har tid. Typ kolla igenom sina saker i garaget och kränga sina gamla tv-spel på Tradera. Fixigt tycker jag.

Jag vill också sälja något, men kommer inte på något bra. Vad har jag egentligen? Typ en dator från antiken, med diskettstation. Alla ba ja, här får du tusenmiljoner, vilken bra dator, och vad stor den var! Tung och rejäl.

Alla har en massa saker att sälja. Jag har inget att sälja. Det är sant.

Jag har tex inte:

En elgitarr
En bra dator för en hyfsad slant
Gamla TV-spel
DVD-filmer (Okej, jag äger nog 8 stycken...)
CD-skivor (Flest brända)

Nu ska jag sova men jag berättar mer imorgon.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0