Debet&Kredit


Föreläsning i eget företagande idag. Intressant faktiskt. Debet&Kredit låter som två tecknade figurer.

Flyttar nu på fredag. Slutångest. Inte för själva slutet, men för att jag inte ska hinna till slutet. Annars mår jag bra!
Ni som undrar varför jag bloggar så lite. Hinner inte exponera mig så mycket här på internet när jag lever i en verklighet som går i 180 knyck.

Hade slutfest i helgen. Lyckad kväll. Spelade med vårt lilla skolband, jag tror vi rockade.
I bandet ingick jag på sång, Micke på gitarr, John på bas och Erik på trummor.
Detta var vår setlist:

1. Rock and Roll
2. Long train running
3. Om du var här
4. It's my life
5. Im in the band
6. Kom igen Lena
7. GTV-låten

Kommer lite bilder snart!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0