Livet Nästa



Genomförde vår spelning på Kulturens Hus igår. Gick rätt bra att spela, men ingen vinst i tävlingen Svensktoppen Nästa. Inte ens en liten placering. Norrbotten måste verkligen ha svårt för vår musik. Annat var det med Kalmar län, dom ville verkligen att vi skulle komma och spela i deras länsfinal och tyckte vi var jättebra. Vi är inte designade för Norrbotten helt enkelt. Nu satsar jag på min egen tävling, Livet Nästa. Jag är ensam tävlande och jury samtidigt. Ha!

Vi var dock inte så deppiga för det! Gick på All Star och tog en öl.

Ska upp och luncha på köksverket snart. Måste bara väcka Tobbe och Empe.
På fredag ska jag kanske till Stockholm för att gå på praktikintervju. En på Grandios Televison och en på Mindpool Creative. Men det är inte säkert ännu.

Nu ska jag duscha och bli fin.

Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0