Trummis fattar inte galoppen


Tisdag kväll. Inte mycket händer.
Fint väder ute. Kvällssolen ligger på, och vi har just grillat.

Skjutsade Tobbe-Trummis till bussen nyss. Hoppas han har träningsvärk i morgon! Han har nämligen försökt rida på Helicopter idag. Gick fint till en början i skritten. När han sen skulle prova trava började Helicopter istället galoppera.
Tobbe hoppade upp och ned i sadeln som en full kängru. Jag skrattade. Såg otroligt roligt ut.
Men Tobbe höll sig kvar och lyckades till och med få in takten i traven sen. Duktigt!

Här kommer en efterkonstruktion på ridturen.


Emelie+förvirrad Helicopter+nöjd Tobbe


Empe+Jojjan i biljakt

På fredag får jag träffa min M. Må fredag infinna sig snarast!


Mums


:*



Jag och Helicopter

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0