Box


Idag ska vi lära oss Pro Tools. Läraren är nästan två timmar sen, tydligen pga någon hårddisk som kraschat hos honom. Nu dök han just upp! Då blir det ljud hela dagen.

Medan vi väntat har vi suttit och diskuterat manus för dramaproduktionen vi ska göra om några veckor. Många viljor om hur man ska gå tillväga med form och stil. Jag känner att det skulle vara kul att göra något roligt, skruvat, gärna med galna människor. Det är kul att driva med allvar, det svenska "lagom-idealet" och förvirring.

I helgen fyller jag år. Tjugofem stycken. Vet ännu inte om jag blir kvar i Gamleby eller om jag åker till Norrköping.

Senare idag ska jag, Lizette, Johan och Sebastian boxas!

Heja


Kommentarer
Postat av: från stugan

Vi lagade oxå pizza, 1000 grader blev bra,

Rune inviterades, nöjd och glad käre Nabo.

Snart stundar 1/4 sekel... vad önskas. Emelie tycker att jubilaren ska ha en Lap-Top... ?

Som alltid står fegumman där med spöt, ja varför inte, måste bara veta hur och vilka funktioner... hon får välja på butik typ Over Clockers.

Är det ok, och hips vips är det trollat och klart.

Kram kram från Mamma

2009-03-13 @ 22:43:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0