Dumpad


Feest. Har sovit på soffan i fyra timmar non stop. Somnade på Micke och har inte ens märkt att han har flyttat på mig. Död fisk.
Micke har dumpat mig för en annan idag. Hon är mörk, liten, snygg och mäktig. Hennes namn; Nikon D90. Han har just fått sin nya kamera och sitter nu som vrider och vänder på den som ett litet barn på julafton. Kameran heter Nikon D90 och är helt jävla magisk uppfinning, så jag förstår om han inte kan sluta fingra på den.
Verkar bli soffan för mig i natt.

Men detta betyder i och för sig att jag kan låna hans dator ännu mer, nu när han mest sitter och kelar med sin nya partner! Haha. Då hinner man blogga mellan varven. Vägen till framgång; se till att personen som sitter på kapitalet distraheras rejält av något annat. Då kan du passa på att roffa åt dig av kakan. Roff roff!

Har förresten varit hemma i Luleå i helgen. Det var skönt att slippa alla äckliga människor och pestdrabbade tunnelbanevagnar. Med alla äckliga menar jag dom som trängs och flåsar en i nacken var man än går och står 1 cm från en i tunnelbanan och tjattrar, andas vitlöksångor och helt enkelt bara tar för mycket plats.
Och för att inte tala om folk som går ivägen! Man brukar ju ha en liten initial känsla för om man går ivägen järnet för folk eller inte, men inte här i Stockholm. Den intuitionen saknas.

Nu ska bitterhetskommittén sova, natti!

:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0