Glass-VM fortsätter


Min kära kusin påminde mig just om Ben&Jerrys. Jag tycker det är ett dynamiskt glassmärke som leverar allt från toppar till dalar, dock oftast lite för söta. Men man kan ändå passa på att nämna några av de hetaste kandidaterna.

Chunky Monkey


Jävligt fräsch glass med alla rätta elementen. Krämigt, krispigt, sött och fruktigt med chokladinslag som rundar av ordentligt. Bananerna i glassen kommer dessutom från Asoguabo. Det är bananer som inte duger för export pga små skråmor eller för att dom är för små. Fint att Ben&Jerrys kan ta till vara på dom.
Denna glass är inte bara god, den är även sjukt PK. (Politiskt korrekt)




New York Fudge



Också schvajnigt god. Amen!

Kommentarer
Postat av: Johanna

Jag tycker Bohemian raspberry och strawberry cheesecake är dom godaste :) har skapat en blogg förresten. Kram.

2009-11-19 @ 21:15:18
URL: http://johannasreflektioner.blogg.se/
Postat av: Johanna

haha Åh åk till Goa!

Jag ska med morsan :) vi har bokat.

Kram!

2009-11-19 @ 22:56:03
URL: http://johannasreflektioner.blogg.se/
Postat av: Empe

New york-glassen är bäst. Total jävla utklassning..

En god bägare helt enkelt

2009-11-22 @ 19:34:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0