GTV-fest eller inte?


Jag vet inte om jag ska på höstfesten.
Får jobba den helgen om jag vill. Fest är roligare än jobb, men pengar är roligare än fest. Oh lord, så många parametrar! Har inte hört mycket om tillställningen, har vi ens fått en inbjudan?
Klåpig festkommitté i år!


Har suttit och redigerat hela morgonen. Har lite ont bakom den jävla skuldran idag. På det stora hela tycker jag att det blivit bättre sen jag börjat träna kontinuerligt, men idag är det pain! Ska prova med lite träning och bastu sen. Mm.

Det regnar ute. Snart ska vi spela in! Tur att vi är inomhus idag.


Lunch!

Kommentarer
Postat av: tord yvel

vilket i-landsproblem. jag blir aldrig bjuden på fest.

2009-11-06 @ 23:20:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0