Jag tror svinet har tagit mig!


Jag är sjuk! Säkert svinet, det slog till igår och gick från noll till hundra på bara några timmar.
Feber, schvajnigt ont i halsen, ingen röst och hostar slem så man knappt kan andas. Speciellt när man ligger. Försökte sitta och sova i sängen i natt.

Hur kurerar jag mig då? Jag målar en tavla. Blir lite knäpp av att måla för mycket, så försöker ta pauser. Drömmer febriga vakendrömmar om olika skuggtekniker och nya motiv mot min vilja.

Nu måste jag sova en stund. Micke är och handlar. Han är typ min personliga assistent nu när jag är sjuk. Gör mackor, hämtar te, vatten, går och handlar och bokar tvättstuga. Så fin :)


Snor! Hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0