Torsdag


Hej. Jag är i Luleå. Färgar håret, ser ut som en punkare just nu. Blir det lila eller brunt? Vet fan inte. Blött hår är förädiskt och vilseledande. Det skulle bli rött? Åt bruna hållet.

Sweet att vara hemma. Jag och sis har varit på Kvantum och segat oss. Valt te i 25 minuter. Gjort skäl för I-landsproblematik och lagt för mycket tid på för oviktiga beslut om huruvida grönt the med mintsmak smakar tandborstvatten eller inte. Men sånt är skönt ibland! Det blev två teer. Säger man så? Jag gör det nu. Två svarta. Ett med mango/persika och ett chai. Jag fick inget nyttigt grönt, blev kungligt nedröstad.
Handlade även 8 paket ströbröd. Vad ska vi ha dom till? Det får ni gissa, haha. Ni kommer aldrig gissa rätt ändå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0