God morgon


Gäsp. Vad händer?
Satt och meckade i redigeringen hela dagen igår. Tankande in och grovklippte ännu ett avsnitt Krokodill. Jag trivs bra med att sitta i redigeringen då och då. Så tyst och skönt i jämförelse med det öppna kontorslandskap man annars lever sin vardag i.

På lördag flyttar vi in i lägenheten. Det innebär en himla massa saker.

1. Att man slipper känna sig jobbig som inneboende hos någon annan, i detta fall min ofrivilliga faster. Hurra!
2. Inlyttningsfest.
3. Jag ska köpa ett staffli och ta tag i målandet.

Jag har ju förresten målat några tavlor, om man vill köpa dom är dom till salu!



Kören



Puss



Tvåtusenåtta



Tvåtusenåtta



Utslängd



Valen



Grodan



Djuren



Djuren



Djuren


Kommentarer
Postat av: JW

Fan va snygga målningar!

Vad kostar de :D

2009-09-02 @ 09:25:09
URL: http://www.joakimw.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0