Helg


Helg. Vi tar det lugnt. Jag har varit på söder och handlat lite. Schampo, huvudvärkstabletter och några roliga små saker från rolig butik.

Jag har debuterat på Nautilus i Stockholm. Har fått ett personligt träningsprogram, och just nu har jag galet mycket träningsvärk.

Känner mig lite trött, och det kan bero på att veckan var ganska hektisk. Måndag och tisdag hade jag fullt upp med att hämta rekvisita och kostym till onsdagens inspelning. Onsdag spelade vi in i kolarbyn i Skinnskatteberg, ashäftigt ställe mitt i skogen http://www.kolarbyn.se.
Började 07.45, fotade från kl 12 till 19 och var hemma igen efter 22. Lång dag men rolig med mycket skratt och trevligheter!

Torsdag och fredag har jag varit inlånad till ett annat projekt på UR. MEGA heter det, och dessa två dagar var jag ut med Louise och fotade och tog ljud på några intervjuer hon ville ha till några program. Det var himla kul faktiskt.

Imorgon ska jag sitta ett tag i redigeringen och tanka in och börja klippa nya programmen Krokodill.
Om ni vill se vad jag håller på med kan ni kolla på Krokodill. Det går i barnkanalen kl 17.30 på fredagar.
Jag fotar, grovklipper och färgkorrar.

Nu ska jag och M äta något gott. Får se vad det blir.
Vi åker hem till norrbotten nästa eller nästnästa helg!


Hittade några bilder från i vintras, längtar inte till vintern med det här såg fan härligt ut!

Mikael glassar i backen

Ole och Stig Helmer i sällskapsresan

Skoter och pimpling med släkten, ett måste för en vårvinterdag Tornedalen

Mamma i röd jacka och vit mössa. En bit nygrillad korv på isen i
vårvintersolen är livet på en pinne!

Kommentarer
Postat av: mamma skriver

Och så Alice så klart, hon är alltid med.

Fina bilder från bäcken.

Kram mor

2009-09-27 @ 01:42:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0