Panik!


Varit ute och sprungit på stan idag. Handlat rekvesita inför vår inspelning nästa vecka.
Annars har det inte hänt så mycket. Snart slutar jag, och idag har jag tänkt hinna med en sväng på Nautilus.
Var ju hos en naprapat förra veckan som starkt ordinerade mer träning åt mig. Skälet till att jag var där är min verkande högersida av ryggen. Liksom bakom skulderbladet, och därifrån strålar det ut till närliggande områden.
Är så sjukt less på det nu, så har du något förslag på vad denna åkomma kan bero på eller hur man blir botad är du artigt välkommen! Jag är jävligt less på att känna mig trött i denna del av ryggen numera varenda dag, så jag kommer testa alla förslag jag får som inte leder till döden.
Känner mig instängd i min egen kropp och får panik!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0