Snor och tv-tittar-djävulen


Igår var jag på After Work med UR:s barn-och ungdomsredaktion samt SVT Barn. Mycket trevligt, men det blev dock en tidig kväll. Satt mest och pratade med Pernilla, Louise, Henrik, Johannes samt en till praktikant som jag inte lärt mig namnet på än.

Idag har jag inte mått bra, men inte på grund av gårdagen, utan för att jag börjar känna mig sjuk. Har frusit konstant hela dagen och hvudvärken har dunkat på sedan tolvsnåret. Snor och krax, jag känner mig som en ynklig liten lax.

Gick hem från UR redan vid lunch. Måste bli frisk. För många viktiga inspelningar nästa vecka för att kunna vara sjuk. Ska iväg till Skinnskatteberg och fota slutet på Krokodill säsongen, och har även blivit inlånad till ett annat projekt (MEGA) som fotograf/ljud för några intervjuer.

Nu ska här diskas. Vi har lagat god mat och tittat på Idol och Kändisdjungeln. Lite lustig och lättköpt känner man ju sig trots allt. Under premiären av Kändisdjungeln satt vi hemma hos Marielle och sågade programmet från topp till tå. Nu sitter man lik förbannat och tittar på programmet varje dag. Jag och Micke diskuterade det där nyss, och vi kom fram till att det endast beror på att vi har så få kanaler. Finns liksom inte mycket att välja på. Vi tycker alltså inte att programmet är intressant eller bra, men tittar ändå på det varje dag? Jag tror nog att det lurar någon liten Tv-tittar-djävul där långt in i ens omedvetna...

Nu ska vi diska!

Kommentarer
Postat av: mamma skriver

Hej.

Du vet vad som gäller !

Tidigt i säng, en kopp the av ngt slag, lite honung om det finns.

Alvedon eller liknande intas.

Glöm inte att äta ordentligt, följ ordination så brukar det bli bättre direkt.

Kram kram :)

2009-09-17 @ 23:14:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0