OCEAN DEEP


Aktiverade min domnade kropp igår. Ordförande i familjen Påse packade en kasse med pinaler för diverse aktiviteter på Nautilus Regeringsgatan. Död sill efter armhävningar, hantelövningar och krälande över pilatesbollar och yogamattor, och sen raka spåret in i bastun. Som vanligt var det ingen annan där, så jag la mig raklång på översta träbänken och nynnade jullåtar i 80-gradig värme.

Kvällskvisten tillbringade jag uppflugen på sofflocket under täcket. Kollade ett avsnitt Planet Earth som är mitt nya beroende, och sen drömde jag om konstiga djuphavsfiskar och bastubad.




Kommentarer
Postat av: empenius

jag har ju hela boxen. sluta häda med att kolla på youtube.. :´(

2010-12-03 @ 14:46:37
URL: http://kaffebrö
Postat av: Jojjan

Nä men hallå, har ju kollat DVD-boxen hos Johanna! Det här var ju bara ett smakprov för de som läser min blogg, typ mamma.

2010-12-03 @ 16:28:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0