Efterlunchhutter


Sitter och huttrar lite efter lunchen. Är på Grandios och donar lite. Ska träna senare idag, blev för sent igår.
Känner mig fortfarande som en proppad, lycklig julgris efter all god mat man stoppat i sig under tiden man varit hema. Det är svinkallt ute. Från mina enorma fönster på våning två ser jag stela, frostiga gestalter stappla sig fram med uppdragna axlar och vit rök bolmandes ut ur ansiktets alla håligheter. (Jag vet att Micke och Emelie bara ser zombies framför sig när dom läser den där beskrivningen.) Känns skumt att det är kallare här i Stockholm än hemma.

Kommentarer
Postat av: mor på paddel

Hej i buren.

Saknar Dig,

Hästarna mår bra, Emme red Helicopter på plan, Moijen var galen i ridhuset, bara lite... ett litet hinder Du vet.

Båda innertäcken i tvättmaskinen, ska bli fint imorgon.

Så utetäcken bara blir bra.

Bra på lunchen, mycket Catering på torsdag.

Per byter till värsta i morrn.

Vi var med gamla till stallet, inte så brydd med hästskit och spån...

Kram kram, alla sover, Poppe tog min gurkskiva ikväll-

nöjd och glad, flyger och far varje kväll, Alice håller koll... pust ! med alla djuren

2010-01-12 @ 23:34:29
Postat av: FRida

Kerstin är ju grym på att skriva juh!

2010-01-13 @ 21:54:26
URL: http://fridaostrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0