Tusen och en dag


Projekt, jag har tusen. Är sjuk idag, men som den doer man är passar man på att fixa allt man hittills skjutit framför sig på en gnisslande, virtuell träkärra i sanden.

Ska även sammanfatta helgen. Fredagen gick i alkoholens tecken. Det blev GTV-party hemma hos oss, sen utgång. Ingenting har man lärt sig under sitt liv, för trots att vi hade en jättebra förfest skulle vi promt ut i natten runt tolvsnåret. Och då händer ju det som alltid händer; alla splittras, drar åt olika håll, någon kommer inte in på krogen, en är för full, en annan för ung och sen inser man det hade varit tusen gånger roligare att stanna kvar hemma och festa vidare.

I lördags kom Sanna hit på bak- och filmkväll. Vi dunkade ihop en kladdkaka med rivet apelsinskal, och tittade på Shadow Grave som gick på ettan.

Och igår började vi som sagt spela in min musikvideo. Jag hann även installera mitt Premiere Pro-paket samt sortera ut lite bilder till min nya hemsidan som snart läggs upp.

Nu, mer fix och snyta sig.

Nu, två bilder tagna av mig:


Vägg i Norrköping


En pojke på strand i Thailand

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0