Familjeliv i mitt rum


Är fortfarande hemma i Luleå, åker hem/bort/ned till Sthlm på söndag. Mitt rum är ockuperat av delar av min familj. Emelie mördar zombies på min nya dator, Micke sitter vid sin dator och ljudbearbetar, jag sitter brevid och har synkat lite ljud, och tidigare sågs även en gul undulat sitta på min matta i ett desperat försök till att lära sig härma alla zombieljuden. Alice har också varit på visit och grävt efter underkläder och papperstussar att gnaga på. Crazy room.

Vad är det förresten för fel på min blogg? Fattar inte, men under flera dagar har den bara visat en svart sida och en runbrik när jag knapprar in jso.webblogg.se

Någon annan som haft samma problem?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0