Hata bloggen och zombiespel


Lessheten ökar i styrka. Har mailat webblogg om att min blogg är cp, och dom skickar en kryptisk instruktion om återställning som svar.

I övrigt är jag rätt nöjd. Jag och M har varit hos Frida och Viktor ikväll. Vi har kollat på två filmer, The Preacher och Boot Camp. The Preacher sög, Boot Camp rockade, om inte fett så i alla fall lite lätt.

Mitt rum är fortfarande ockuperat. Micke dödar zombies och Emelie sitter bredvid och hänförs av när dom fula kräken manglas ned. Jag känner mig som en tråkig mormor som inte fattar nöjet med det där jävla spelet. Måste typ tjata för att få tillträde till mitt eget rum för att kunna sova.

Hata zombiespel. Imorgon åker jag tillbaka till Stockholm där dom riktiga zombiesarna bor.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0