Hem


Vi susar hem till Luleå imorgon bitti. Lite reklamfilm ska spelas in, och senare blir det middag med pappa. Mästerkockarna Johanna och Micke slänger förmodligen ihop något ätbart, frågan är bara vad. Kanske en thaigryta eller någon trevlig köttfärssås. Jag har just ätit mig mätt på rostat bröd och älgkött. Nu: sova.

DAGENS HMM: Undra vad man hade innan man uppfann kundpinnen? Vanliga pinnar att lägga mellan varorna? Kottar? Stenar? Haha. Om jag skulle ha en butik skulle jag samla lite pinnar i skogen och använda dom. Tänk så mycket mer personlig varje pinne skulle kännas.
Välkommen till Köksverket på blomgatan i Luleå

Kommentarer
Postat av: FRida

Så rätt!

2010-01-07 @ 17:52:08
URL: http://fridaostrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0