Ja läget



Kort och bra fredag på Grandios idag! Möte med Fredrik och Daniel om nästa veckas produktioner, jag ska ut och producera lite eget samt med Fredrik på inspelning. Har även jobbat vidare på mitt långtidsprojekt som går ut på att översätta några små filmer från engelska till Svenska för att sen kunna texta. Rätt kul att underhålla engelskan faktiskt. Finns så många sätt att säga saker på, och man kan ju sällan bara översätta orden rakt av, utan måste försöka hitta en bra ton till sammanhanget.

Tacos ikväll med hemmagjord guacamole. Gott. Har även lånat hem lite ljusutrustning så denna helg ägnar vi helt åt att filma. Ska filma klart musikvideon till min låt Aldrig och även till Loveshock. Kanske hinner med med någon kortfilm också.

Trevligt när man har alla komponenter som behövs. Ljus, kamera, stativ och redigering. Kameran är iof Mickes och ljuset har vi fått låna, men ändå.

Jag var tydligen på radio idag, syrran smsade under lunchen. Och nästa vecka blir jag "Veckans Färsking" i P4 för tredje gången på ett år, hoho!

Kram för fan, snart är hemsidan uppe! Bara några klick bort. Har köpt domänen
www.johannasoderstrom.se

Ciao!


Kommentarer
Postat av: FRida

hej darling! Nu lever jag och mitt internet!!

2010-01-23 @ 08:46:03
URL: http://fridaostrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0