JA DÅ KÖR VI


Lite uppdatering här va. Micke ligger raklång brevid och småsnarkar. Armarna uppåt sträck och mumlar något ord då och då. Giftångorna stiger ur hårproduktsflaskor och nagellackspytsar då Emelie putsar formen inför dagens personalfest. Själv fladdrar jag vackert med ögonlocken som blivit så tunga att dom snart drar ned mig i horisontellt läge brevid sovande Micke.

Här kommer en summering över den onsdag som just passerade:


Brudfest på Fridas balkong. Stressigt som fan att hinna från jobbet. Kasta sig in i duschen, fram med storskrubben. Drog på mig första bästa kläder, råkade klä mig som en flyvärdinna. Klippte luggen med en nagelsax och sen upp på cykeln. Trampade i motvind till Öströms bo mitt i city. Höll på att slå ihjäl mig när jag skulle kliva av cykeln och för en sekund glömde att den var av herrmodell med stång. Orubblig och livsfarlig. Kvällen flöt vidare på en sjudande flod av skvaller, tjejsnack, kycklinggryta och vin. Avslutningen ägde rum på båten där jag tydligen gjorde ett gäng mer eller mindre passande uttalanden om dittan och dattan samt pekade och skrattade hysteriskt åt en man som kissade och vinkade samtidigt.


Solläge på Fridas ballkong



Kvällen är ung



Kökskrängaren Malin får märkliga samtal under kvällen



Sjukfan


Sykefaen densk



BBB 00-snåret



BBB stängningssnåret






Kommentarer
Postat av: FRida

men jag ser ju såå ut som en padda

2010-07-12 @ 17:09:20
URL: http://fridaostrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0