JAG - EN TIDSFRÅGA

 

Från en dag till en annan gick jag från nivån oklanderligt ung till belastat vuxen. Ett stort och oåterkalleligt steg som innebär att jag från och med nu på riktigt kan sortera in mig själv under fliken "gammal", eller i alla fall "sjukt vuxen". Indikationen på det är att jag inte längre får boka ungdomsbiljetter på flyget. Dyrt blir det, och sällan kommer jag flyga. Det är priset man får betala för att klassas som elit, som Jocke Berg skulle ha sagt. En skenande klocka gör mig till en tidsfråga.

Jag beklagade sorgen med hjälp av en gräddtårta i goda vänners sällskap, och så hade M gjort värsta fina bilden till mig. Thanks hun!

 



Kan även passa på att avslöja att den fagre M kommer hit på torsdag. Längt!

Och annars då? Några dagar kvar av praktiken på 24 Norrbotten. Jag håller nu på med ett helt eget inslag som jag ska försöka få klart imorgon. Kallt som fan ute och bilens fläktrem är paj så den typ gnäggar när man kör. Känns som att hela skrället kommer att trilla ihop snart. 

Nu ska här pluggas lite digital bildbehandling.

Hejs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0