GOOD NEWS!


Första dagen på min nya praktikplats 24 Norrbotten, check! Jag fick en toppenstart med ett härligt gäng och en superschysst handledare. Fick hänga med ut som fotograf, och sen redigera inslaget. Inslaget handlade om att 69% av timmersläpen som besiktas underkänns, ofta pga bristfälliga bromsar. Var ute på bilprovningen, och jag fick stå nere under lastbilen i den där rännan och filma. Droppade bra från underredet på  långtradaren kan jag säga! Det var fan lite spännande, som ett studiebesök när man var liten.

Efter 24N traskade jag till Köksverket och hamstrade i mig några nygräddade raggmunkar. Nu är jag hemma, trött som en sork, men ska till stallet och säga hej en sväng.

Later!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0